Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website
Roca Khroma bidet stojący, Maxi Clean A35765700M
Roca Khroma bidet stojący, Maxi Clean A35765700M Roca Khroma bidet stojący, Maxi Clean A35765700M Roca Khroma bidet stojący, Maxi Clean A35765700M Roca Khroma bidet stojący, Maxi Clean A35765700M

Roca Khroma bidet stojący, Maxi Clean A35765700M

  0 opinie  /  Napisz opinie
Roca Khroma bidet stojący, Maxi Clean A35765700M Intensywne kolory i niezwykłe materiały działają na nasze zmysły. Stworzona przez austriackiego projektanta Erwina Himmel seria, aby zaskaki... rozwiń opis »


Kod: A35765700M

Opis

Roca Khroma bidet stojący, Maxi Clean A35765700M

Intensywne kolory i niezwykłe materiały działają na nasze zmysły. Stworzona przez austriackiego projektanta Erwina Himmel seria, aby zaskakiwać i bawić. aby zamienić przestrzeń łazienki w strefę szczęścia i witalności. Khroma to harmonia kształtów, ciekawych materiałów i wykończeń działających na nasze zmysły. Vincent Gregoire, dyrektor kreatywny agencji Nelly dobrał kolory, które sprawiają, że Khroma daje prawdziwą przyjemność naszym zmysłom.

Długość: 610 mm
Szerokość: 390 mm
Wysokość: 400 mm
Kształt: zaokrąglony
Rodzaj: bidet
Sposób instalacji: montaż na posadzce
Materiał: ceramika sanitarna
Otwory na baterię: 1 otwór na środku
Kolory i wykończenia: biały / Maxi Clean

Maxi Clean - to zaawansowana technologicznie powłoka aplikowana podczas produkcji, która pozwala na uzyskanie wyjątkowo gładkiej powierzchni. Zastosowana nanotechnologia zapobiega osadzaniu się zanieczyszczeń na produkcie oraz ułatwia jego codzienną pielęgnację. Dzięki efektowi sperlenia wody czyszczenie produktu staje się jeszcze prostsze. Wystarczy miękka ściereczka, by usunąć pozostałe na powierzchni kropelki wody i cieszyć się nieskazitelną czystością przez kolejne lata użytkowania wyrobów marki Roca.

Khroma
Intensywne kolory i niezwykłe materiały działają na nasze zmysły. Stworzona przez austriackiego projektanta Erwina Himmel seria, aby zaskakiwać i bawić. aby zamienić przestrzeń łazienki w strefę szczęścia i witalności. Khroma to harmonia kształtów, ciekawych materiałów i wykończeń działających na nasze zmysły. Vincent Gregoire, dyrektor kreatywny agencji Nelly dobrał kolory, które sprawiają, że Khroma daje prawdziwą przyjemność naszym zmysłom.

Zaprojektowane przez
Vincent Grégoire
Ciekawość nie jest wadą, wręcz przeciwnie - jest zaletą.

Można stwierdzić, że ciekawość była dla Vincenta Grégoire sposobem na życie.

Vincent Grégoire studiował architekturę wnętrz i budynków. Jest autorem kolekcji akcesoriów i zestawów na pokazy mody, które tworzył jeszcze przed nawiązaniem współpracy z francuską projektantką Agnes Comar.

W 1991 związał się z agencją NellyRodi zajmującą się prognozowaniem trendów i stylów, gdzie obecnie zajmuje stanowisko dyrektora kreatywnego w dziale Lifestyle Department. Pracując w tym charakterze zajmuje się doradztwem w zakresie rozwoju produktu na rzecz wielu firm o światowej renomie, reprezentujących rozmaite branże: dystrybucja (Auchan, Ikea, H&M, Vuitton), tekstylia domowe (Carré Blanc, Zorlu, DMC), artykuły użytku domowego (Arc International, Deshoulieres), kosmetyki (L’Oréal, Pacific Co., Créations Aromatiques, Cosmopolitan Cosmetics), produkty żywnościowe (Danone, Lindt, Häagen-Dazs, Nestlé), targi (Maison & Objet), sprzęt elektroniczny (LG, Samsung), usługi (Sofitel, TBWA), itp..

Vincent Grégoire jest wydawcą książek NellyRodi na temat trendów w designie, décoru i stylistyce, które stały się prawdziwą biblią w branży. Wydawane w postaci rocznych publikacji są źródłem szczegółowej analizy zwyczajów klienta i dostarczają wskazówek w zakresie tworzenia i rozwijania produktu, przeznaczonych dla - specjalistów w ""sztuce życia"".

Dla samego Vincenta, jego praca obejmuje trzy obszary działania - marketing, tworzenie i komunikację. Jej filozofia zakłada przenikanie się dyscyplin doprowadzając do zatarcia sztywnych granic pomiędzy sferą mody, piękna, kultury, architektury i badań rynkowych.

Przedmiotem pracy jest planeta stanowiąca jedność. Grégoire nieustannie poszukuje wykazując świadomość otaczającego go świata. Będąc miłośnikiem sztuki współczesnej odkodowuje i poddaje analizie najnowsze trendy w całej ich złożoności, by następnie przystąpić do związanych z nimi badań rynkowych.

Opinie (0)

Napisz opinie

Informacja: HTML nie tłumaczony!

Ocena: Złe           Dobre

Wpisz kod w polu poniżej:



© 2012 - 2024 Naj-sklep.pl