Grundfos UNILIFT KP 250-AV1 pompa zatapialna 012H1900
Grundfos UNILIFT KP 250-AV1 pompa zatapialna 012H1900 Grundfos UNILIFT KP 250-AV1 pompa zatapialna 012H1900 Grundfos UNILIFT KP 250-AV1 pompa zatapialna 012H1900

Grundfos UNILIFT KP 250-AV1 pompa zatapialna 012H1900

  0 opinie  /  Napisz opinie
Grundfos UNILIFT KP 250-AV1 pompa zatapialna 012H1900 Techniczne: Max flow: 3.11 l/s H max: 7.5 m Max. wielkość części stałych: 10 mm Model: A Materiały: Korpus pompy: Stal nierdzewna Korp... rozwiń opis »


Marka: GRUNDFOS
Kod: 012H1900

Opis

Grundfos UNILIFT KP 250-AV1 pompa zatapialna 012H1900

Techniczne:
Max flow: 3.11 l/s
H max: 7.5 m
Max. wielkość części stałych: 10 mm
Model: A

Materiały:
Korpus pompy: Stal nierdzewna
Korpus pompy: DIN W.-Nr. 1.4301
Korpus pompy: AISI 304
Wirnik: Stal nierdzewna
Wirnik: DIN W.-Nr. 1.4031
Wirnik: AISI 304

Instalacja:
Króciec tłoczny: Rp 1 1/4
Max. głębokość montażu: 7 m

Ciecz:
Zakres temperatury cieczy: 0 .. 50°C

Dane elektryczne:
Moc wejściowa P1: 480 W
C praca: 8 µF
Częstotliwość podstawowa: 50 Hz
Napięcie nominalne: 1 x 220-230 V
Prąd znamionowy: 2.3 A
Wielkość kondensatora - praca: 8 µF/400 V
Rodzaj ochrony (IEC 34-5): IP68
Klasa izolacji (IEC 85): F
Zabezpieczenie silnika: STYK
Zabezpieczenie termiczne: wewn.
Długość kabla: 10 m
Rodzaj wtyczki kabla: SCHUKO

Układy sterowania:
Łącznik pływakowy: pionowy łącznik poziomu

Inne:
Masa netto: 7 kg
Masa: 7.8 kg
Objętość wysyłkowa: 0.013 m3

Pompa zatapialna do odwadniania

Pionowa, jednostopniowa pompa zatapialna ze stali nierdzewnej z pionowym króćcem tłocznym, z silnikiem 1-fazowym z klasą izolacji F i wbudowanym zabezpieczeniem termicznym.

Pompa posiada kosz wlotowy oraz uchwyt do przenoszenia i jest dostarczana z 10 m kablem zasilającym i pionowym łącznikiem poziomu do automatycznego Zał/Wył.

Półotwarty wirnik z przelotem swobodnym 10 mm umożliwia pompowanie wody gruntowej, powierzchniowej i deszczowej.
Podwójny system uszczelnień z dwoma pierścieniami samouszczelniającymi, wypełnienie smarem stałym.

Pompa posiada zewnętrzną obudowę zapewniającą ciągłe chłodzenie silnika tłoczoną cieczą.

Łożyska bezobsługowe, smarowane tłoczoną cieczą.
Silnik wypełniony nietoksycznym płynem silnikowym.

zdjęcie podglądowe

Opinie (0)

Napisz opinie

Informacja: HTML nie tłumaczony!

Ocena: Złe           Dobre

Wpisz kod w polu poniżej:



© 2012 - 2024 Naj-sklep.pl