Informacje kontaktowe

Adres Firmy:

Kamody Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 32a
57-530 Międzylesie

Regon: 022349211
KRS: 0000497825
Numer identyfikacji podatkowej: PL8971796388

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Numer rachunku bankowego:
Bank Pekao SA
73 1240 1965 1111 0010 5673 6075
SWIFT: PKOPPLPW


Zamówienia

info@naj-sklep.pl - Twoje zamówienie przyjmiemy również pod tym adresem mailowym.


Adres do wysyłania zwrotów lub reklamacji:

Kamody Sp. z o.o.

ul. Wojska Polskiego 32a

57-530 Międzylesie 

 

Reklamacja.

Zgłoszenia reklamacji są przyjmowane pod adresem: reklamacje@naj-sklep.pl. Po wysłaniu zgłoszenia otrzymacie Państwo informację o dalszym toku postępowania.

Odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne postaramy się udzielić w możliwie najkrótszym terminie. Może to potrwać kilka dni roboczych.

Do zgłoszenia reklamacyjnego prosimy dołączyć jak najszersze informacje dotyczące wady produktu, zdjęcia lub filmy. W przypadku stwierdzonych uszkodzeń przy odbiorze przesyłki prosimy o spisanie z kurierem PROTOKOŁU SZKODY. Kurier ma obowiązek dostarczyć odpowiedni druk nawet do 7 dni od dnia doręczenia przesyłki. Prosimy o przesłanie do nas skanu wypełnionego druku wraz ze zgłoszeniem reklamacji. Może to przyspieszyć zakończenie procesu reklamacji. 


Zwroty

Mogą Państwo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny do 14 dni, licząc od dnia doręczenia przesyłki.

Dla ułatwienia identyfikacji przesyłki od Państwa oraz przyspieszenia procedury zwrotu środków prosimy o skorzystanie z Formularza Zwrotu: wypełnienie go i dołączenie do przesyłki zwrotnej. Formularz do pobrania: https://www.naj-sklep.pl/soubory/formularz-odst-3.pdf

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

© 2012 - 2024 Naj-sklep.pl