Dodanie naszych adresów e-mail do listy zaufanych odbiorców
Aby mieć pewność, że nasze wiadomości dotrą na Twoją skrzynkę i nie zostaną pomyłkowo zablokowane, dodaj nasze adresy email do Twojej listy zaufanych nadawców.
Poniżej przedstawiamy instrukcje dla popularnych w naszym kraju systemów mailingowych, w których należy dokonać drobnych zmian, aby nasze maile bez przeszkód do Was doceirały.
Gmail
Najpierw, jeżeli znajdziesz e-mail info@naj-sklep.pl, reklamacje@naj-sklep.pl w folderze spam na swoim koncie Gmail, zaznacz e-mail i kliknij przycisk "To nie jest Spam"
Następnie, otwórz otrzymany e-mail
Kliknij niewielką strzałkę obok przycisku odpowiedzi:
Kliknij "Dodaj info@naj-sklep.pl oraz reklamacje@naj-sklep.pl do listy kontaktów"
WP.PL
Zaloguj się do swojej poczty. U góry kliknij "opcje", a następnie "5. Bezpieczeństwo" i "WPAntyspam". Następnie wpisz adres info@naj-sklep.pl, reklamacje@naj-sklep.pl w polu "biała lista" i kliknij "dodaj".
Onet.pl
Otwórz wiadomość e-mail od info@naj-sklep.pl oraz reklamacje@naj-sklep.pl
Najedź myszką na adres e-mail
Wybierz "Oznacz jako zaufanego nadawcę"
lub
Przejdź do "Ustawienia poczty"
Przejdź do "Antyspam"
Kliknij przycisk "Dodaj adres mailowy"
W polu Adres mailowy wklej adres info@naj-sklep.pl oraz reklamacje@naj-sklep.pl
Kliknij przycisk "Dodaj"
Interia.pl
Przejdź do ustawień Antyspam: ustawienia.interia.pl/poczta/antyspam
Wklej adres info@naj-sklep.pl oraz reklamacje@naj-sklep.pl do pola "Zaufane"
Kliknij "Dodaj"
Microsoft Outlook
W menu Narzędzia kliknij polecenie Opcje.
Na karcie Preferencje w obszarze E-mail kliknij przycisk Wiadomości-śmieci.
Kliknij kartę Bezpieczni nadawcy, Kliknij przycisk "Dodaj"
Dodaj info@naj-sklep.pl oraz reklamacje@naj-sklep.pl do pola "Dodaj adres"
Kliknij przycisk OK.