Zwroty i reklamacje produktów

ZWROTY

Zgodnie z przysługującym prawem konsumenckim maja Państwo na zwrót towaru 14 dni od momentu dostarczenia zamówienia przez firme kurierską pod wskazany przez Państwa adres.

Mogą Państwo zgłosić nam chęc zwrócenia towaru poprzez formularz na stronie znajdujący się pod adresem: https://www.naj-sklep.pl/index.php?route=account/return/insert, lub poprzez pobranie , wypełnienie a następnie dołączenie do towaru formularza , który jest możliwy do pobrania pod adresem: https://www.naj-sklep.pl/soubory/formularz-odst.pdf

Środki przelane na nasze konto będą zwracane do 10 dni od momentu przyjecia przez nasze magazyny zwróconych towarów.

Adres, na który należy zwracać towar to:

Invest BH Sp. z o.o. 
ul. Wojska Polskiego 32A
57-530 Międzylesie

REKLAMACJE

Zgłoszenie Reklamacyjne przyjmowane jest tylko i wyłącznie drogą mailową pod adresem: reklamacje@naj-sklep.pl .Po wysłaniu przez klienta maila maksymalnie do 48 godzin otrzyma on potwierdzenie  jego przyjęcia i realizacji zgłoszenia . W przypadku ,że wadliwy produkt będzie przez nas odbierany lub wysyłany przez klienta na analizę prosimy o dołączenie do paczki formularza , który można pobrac tutaj: https://www.naj-sklep.pl/soubory/formularz-reklamacyjny.jpg

Adres, na który należy przesyłać reklamcje zamówienia to:

Invest BH Sp. z o.o. 
ul. Wojska Polskiego 32A
57-530 Międzylesie

Reklamacje realizowane, są na podstawie daty ich przyjęcia.

W razie wątpliwości prosimy pod adresem: info@naj-sklep.pl

Reklamacje towaru

Email: reklamacje@naj-sklep.pl

Reklamacje dotyczące wysyłki (towary uszkodzone podczas transportu, uszkodzone opakowanie itd.) można reklamować bezpośrednio w firmie kurierskiej. Zalecamy sprawdzić przesyłkę już przy odbiorze i w przypadku uszkodzenia spisać z doręczającym protokół o uszkodzeniu.Wszystkie reklamacje ,są realizowane za pośrednictwem naj-sklep.pl.

© 2012 - 2019 Naj-sklep.pl